Ανακοίνωση – Οκτώβριος 2013 #1

Κάπως καθυστερημένα εύχομαι σε όλους καλό φθινόπωρο και καλή δύναμη, ν’ αντέξουμε όσα κακά μηχανεύονται για μας οι αφεντάδες που εκλέξαμε.

Τα νέα μου:

Mathematics - Lykeio 2nd - CoverΚυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Πατάκη το βιβλίο μου Άλγεβρα για τη Β’ Λυκείου, σε συνεργασία με τον Αντώνη Σκιαδά.

Το Σάββατο, 12 Οκτωβρίου και ώρα 13:00 θα βρίσκομαι στην Πάτρα, στο βιβλιοπωλείο «Πολύεδρο», Κανακάρη 147, για την παρουσίαση του βιβλίου μου Ο μέτοικος και η συμμετρία. Μαζί μου ο καθηγητής του Μαθηματικού Τμήματος στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας, κ. Παναγής Καραζέρης και η φοιτήτρια της Ιατρικής, Όλγα Μπολέτη.

2013-10-12 - Patra - Polyedro Invitation

Τη Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου, θα μιλήσω στο συνέδριο της APMEP (Ένωση Καθηγητών Μαθηματικών της Δημόσιας Εκπαίδευσης της Γαλλίας) στη Μασσαλία.

2012-10-09 - Petits Meurtres Entre MathematiciensΤο βιβλίο μου, Petits Meurtres Entre Mathematiciens (η γαλλική έκδοση των Πυθαγορείων Εγκλημάτων) είναι στη βραχεία λίστα για το βραβείο Tangente.

The URI to TrackBack this entry is: https://tefcrosmichaelides.wordpress.com/2013/10/08/announcement-october-2013-1/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές και τις ανταποδίδουμε! Η σκέψη μας θα ταξιδέψει μαζί σου στη Μασσαλία, με την ελπίδα πως την εκεί εισήγησή σου θα την ακούσει κάποια στιγμή και το πολυπληθές κοινό σου στη Θεσσαλονίκη.

  2. Αγαπητέ κ.Μιχαηλίδη,
    Δεν έχω άλλο τρόπο να σας βρω, εξ’ ού και αναγκάζομαι να χρησιμοποιήσω το μπλογκ σας. Λέγομαι Χάρης Παπαίωάννου και είμαι παλιός μαθητής σας (1985) από το σχολείο. Θαυμάζω τη δουλειά σας, ο θείος μου είναι μαθηματικός στο ΕΜΠ (Αλέξης Παπαίωάννου), ο παππούς μου, επίσης μαθηματικός έγραφε περί Τοπολογίας (Χαράλαμπος Παπαιωάννου). Η δουλειά σας μου έδωσε τη δυνατ’ότητα να αντιληφθώ λίγο καλύτερα τις συνδέσεις μεταξύ των πραγμάτων και σας ευχαριστώ πολύ γι’ αυτό. Θα μου έδινε μεγάλη χαρά να επικοινωνήσω μαζί σας. Αν δεν έχετε αντίρρηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε εσείς μαζί μου στο hp@harrypapaioannou.gr (και μετά μπορείτε να διαγράψετε το σχόλιο από το μπλογκ σας). Σας ευχαριστώ θερμά. Καλή συνέχεια. Με φιλικούς χαιρετισμούς, Χάρης Παπαϊωάννου


Σχολιάστε

